Urząd Miasta w Lublinie stawia na komunikatywność, wzajemną pomoc i zaufanie

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: lublin.eu

Urząd Miasta w Lublinie stawia na komunikatywność, wzajemną pomoc i zaufanie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Badania prowadzone przez PortalSamorządowy.pl wykazały, że Urząd Miasta Lublin znajduję się wśród urzędów, do których najłatwiej jest się dodzwonić.

Badaniom poddano 50 największych polskich miast. W czołówce najlepiej ocenionych urzędów znalazł się Lublin. Czas oczekiwania na połączenie z naszą centralą był krótszy niż 10 sekund.


–  Mieszkańcy oczekują nie tylko naszej dyspozycyjności w tym zakresie, ale również tego, że po drugiej stronie odezwie się ktoś przyjazny, kompetentny i chętny do udzielenia pomocy. W naszym urzędzie reakcja pracownika na dzwoniący telefon to jeden z najbardziej podręcznikowych standardów obsługi. Każdy wydział czy referat przestrzega w tym zakresie wypracowanych przez siebie reguł, jednakże podstawową, choć niepisaną zasadą jest odbieranie telefonu najpóźniej do trzeciego sygnału. Każdego dnia we wszystkich rozmowach telefonicznych kierujemy się zasadami komunikatywności, wzajemnej pomocy oraz zaufania - mówi Andrzej Wojewódzki, Sekretarz Miasta Lublin.


Wysoka jakość obsługi świadczonej przez urząd potwierdzona jest, chociażby certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.



Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE