Badaniom poddano 50 największych polskich miast. W czołówce najlepiej ocenionych urzędów znalazł się Lublin. Czas oczekiwania na połączenie z naszą centralą był krótszy niż 10 sekund.
– Mieszkańcy oczekują nie tylko naszej dyspozycyjności w tym zakresie, ale również tego, że po drugiej stronie odezwie się ktoś przyjazny, kompetentny i chętny do udzielenia pomocy. W naszym urzędzie reakcja pracownika na dzwoniący telefon to jeden z najbardziej podręcznikowych standardów obsługi. Każdy wydział czy referat przestrzega w tym zakresie wypracowanych przez siebie reguł, jednakże podstawową, choć niepisaną zasadą jest odbieranie telefonu najpóźniej do trzeciego sygnału. Każdego dnia we wszystkich rozmowach telefonicznych kierujemy się zasadami komunikatywności, wzajemnej pomocy oraz zaufania - mówi Andrzej Wojewódzki, Sekretarz Miasta Lublin.
Wysoka jakość obsługi świadczonej przez urząd potwierdzona jest, chociażby certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.