reklama
reklama

Lubelski Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza zmiany w obsłudze klientów

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Lubelski Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza zmiany w obsłudze klientów - Zdjęcie główne

Wśród zmian w obsłudze klienta jest m.in. uruchomienie e-wizyt w ramach których można załatwić sprawy bez wychodzenia z domu | foto Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadza zmiany w obsłudze klientów w związku z epidemią. Jedna ze zmian dotyczy sal obsługi klientów. Dodatkowo uruchomiono e-wizyty.
reklama

Sale obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne od godziny 8.00 do 15.00, tak jak w pozostałe dni tygodnia. 

 

- Dotyczy to wszystkich placówek ZUS w kraju. Instytucja zmienia poniedziałkowe godziny otwarcia w związku z ogólnopolską sytuacją epidemiczną i koniecznością zapewnienia odpowiedniej obsady sal obsługi. Natomiast infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00 nadal będzie czynna w godzinach 7.00-18.00 - informuje Małgorzata Korba, rzecznik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w województwie lubelskim. 

 

Kolejnym rozwiązaniem, jakie wprowadził w życie ZUS są e-wizyty. W województwie lubelskim są możliwe od 29 października. E-wizyta to wideorozmowa z pracownikiem urzędu, z wykorzystaniem internetu i komputera lub telefonu z kamerą i mikrofonem. Wystarczy wcześniej umówić się na wybrany dostępny termin i godzinę.

 

- W ten sposób można uzyskać informacje w swojej sprawie bez wychodzenia z domu - dodaje Małgorzata Korba. 

 

Tą drogą klienci mogą też zarejestrować profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, która umożliwia składanie wniosków i dokumentów oraz uzuyskiwanie zaświadczeń i informacji ze swojego konta. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama