reklama
reklama

Motor Lublin - Ruch Chorzów. Arena Lublin wypełni się kibicami, to będzie piłkarskie święto [ZAPOWIEDŹ]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Motor Lublin/Facebook.com

Motor Lublin - Ruch Chorzów. Arena Lublin wypełni się kibicami, to będzie piłkarskie święto [ZAPOWIEDŹ] - Zdjęcie główne

W pierwszej kolejce sezonu Motor wygrał na wyjeździe ze Zniczem Pruszków 4:1, a hat-tricka strzelił debiutujący w ekipie lublinian Michał Fidziukiewicz | foto Motor Lublin/Facebook.com

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sport Kibice Motoru mobilizują się na to spotkanie już od kilku tygodni. Ruch Chorzów to największa piłkarska marka, jak w tym sezonie eWinner 2. Ligi przyjedzie na Arenę Lublin. Stadion ma się wypełnić kibicami.
reklama

Będzie rekord?

Już w piątkowy wieczór, 6 sierpnia, sprzedanych było prawie 7 tys. biletów na niedzielny mecz Motoru z Ruchem. Kibice żółto-biało-niebieskich od tygodni mobilizują się, by tego dnia na Arenie Lublin zasiadło jak najwięcej fanów lubelskiego klubu. Dotychczasowy rekord frekwencji na spotkaniu Motoru na Arenie to 8919 kibiców - tylu widzów zasiadło na stadionie podczas meczu barażowego o awans do 2. Ligi żółto-biało-niebieskich z Olimpią Elbląg w 2016 roku.

- Na takie mecze powinno się czekać. Na takie spotkania, przy pełnych trybunach i presji od kibiców przeciwnika, się pracuje. Tylko wyjść na boisko i grać. Ostatnie półtora roku graliśmy bez kibiców, a takie spotkania wyglądają jak gry treningowe - mówi Marek Saganowski, trener Motoru.

Dobry start

W pierwszej kolejce sezonu Motor wygrał na wyjeździe ze Zniczem Pruszków 4:1, a hat-tricka strzelił debiutujący w ekipie lublinian Michał Fidziukiewicz.

- Po analizie meczu w Pruszkowie uważam, że dużo jest mankamentów w naszej grze. Popełniliśmy wiele niewymuszonych błędów. Nie wynikały one z jakości zawodników, ale złego ustawienia. Musimy się jeszcze sporo nauczyć, jeśli chodzi o strukturę defensywy. Niepotrzebnie dwóch zawodników wchodzi w ten sam sektor boiska. Wynik jest wynikiem, zagraliśmy dobry mecz ze Zniczem. Za nami cztery tygodnie pracy, a w takim okresie trudno jest zbudować zespół, który będzie idealnie pracował - mówi Marek Saganowski. - Jest duża rywalizacja w zespole, są tu zawodnicy, którzy w większości klubów drugoligowych w Polsce spokojnie mieliby pierwszy skład, a tu będzie trzeba o to walczyć. Zawodnicy, którzy do nas przyszli, zdawali sobie sprawę, że będzie to wyglądało tak, jak powinno w klubie bijącym się o awans do 1. Ligi - dodaje.

Jeden najbardziej doświadczony

Ruch na otwarcie sezonu zremisował u siebie 1:1 z Pogonią Siedlce. Gola dla "Niebieskich" strzelił Przemysław Szkatuła, który w przeszłości rozegrał sezon w Motorze - reprezentował żółto-biało-niebieskich w kampanii 2017/2018.

W kadrze Ruchu czterech zawodników ma na koncie występy w najwyższej lidze. Zdecydowanie największe doświadczenie ma Łukasz Janoszka. 34-letni pomocnik rozegrał w Ekstraklasie 259 meczów, w których strzelił 35 goli. Na tym poziomie reprezentował barwy Ruchu i Zagłębia Lubin.

- Ruch to beniaminek, który przeszedł z 3. Ligi na wyższym poziom dosyć płynnie. To zespół, który ma dobrą fazę przejściową z obrony do ataku, robią to szybko i sprawnie. Są dobrze ustawieni w defensywie poprzez swoich doświadczonych zawodników. Spodziewam się ciężkiego meczu - zapowiada szkoleniowiec Motoru.

Drużynę z Chorzowa prowadzi trener Jarosław Skrobacz, który zespół przejął pod koniec czerwca br.

Mecz Motor Lublin - Ruch Chorzów w niedzielę, 8 sierpnia, o godz. 20.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama